Lucru manual!

Se spune că ce își face omul cu mâna lui, se numește lucru manual. Pentru a putea să intrăm în categoria aceasta, se ia următoarele ingrediente, foarte importante:
-          Casă. Check!
-          Banii. Check!
-          Materialele. Check!
-          Scule potrivite. Check!
-          Timpul. Check! Scuze, se șterge. 
     Timpul poate fi relativ, cum spunea Einstein. Vă aduceți aminte de teoria lui Einstein conform căreia, timpul meu nu este același cu timpul tău dacă ne mișcăm diferit?
Pentru că hotărâsem să îmi renovez baia și bucătăria unei garsoniere, m-am hotarat că este cazul să fac o schimbare. Deși aveam gresie care imită parchetul, m-am gândit că ar fi cazul să îmi instalez un parchet rezistent la umezeală, adică pardoseală rezistentă laapă. Mi-am adus aminte că ultima data, am fost innundat de vecinul de sus. Sau vecina. Încă ne războim, să vedem cine a avut curajul. Zis și făcut. M-am înarmat cu multă răbdare, caracteristică mie și am căutat pe internet informații unde se pot găsi asemenea materiale. Am găsit într-un final informații detaliate la una dintre puținele firme care oferă și bonusuri la cumpărare. E vorba de Diego. În afară de pagina de net aveau și pagină de facebook

Cu această ocazie am aflat că Diego are un mod de fidelizare pentru clienți, prin care se pot beneficia de multe reduceri, în baza unor promoții speciale fie lunar, fie în timp. Depinde ce produse vă doriți sau vreți să le faceți cadou persoanei potrivite. Reducerile pot ajunge și până la 50% din prețul plătit pentru produsul sau produsele cumpărate. Ce bine, tocmai ce produsul pe care îl vroiam era pe reducere! Dar pentru a putea intra în posesia cardului de fidelitate, trebuia parcurși niște pași, esențiali. Vă înscriați pe o pagină de net, datele voastre, cu numele și prenumele, adresa de email, cod poștal, oraș și puteați să intrați în posesia lui, ori dupa 2-3 săptămâni prin poștă sau direct de la magazinul ales de unde vroiați să cumpărați. Asta merită sacrificiul! 

Mi-am ales pardoseala pe care am pus ochii instantaneu, aceasta fiind Woodstep compact plus. Era în ton cu gresia din cameră. Acum nu mai trebuie decât să calculez de câți mp am nevoie. Nu foarte mulți. În baie doar atât cât să cumpăr o cutie, 5,39 mp. Montajul mi s-a părut cel mai simplu. Identic cu cel de parchet laminat. Doar că diferența este la nivelul straturilor suplimentare de rășină care oferă rezistență la pătrunderea apei în straturile de la suprafață. Tehnologia este aceeași, adica click-clack, îmbinare perfectă a plăcilor. Așa că nu aveți nevoie decât de o ruletă, un creion, un ciocan de cauciuc, distanțieri reglabili și sfoară de trasat.

Știți cum este momentul în care intrați într-un magazin cu produse care mai de care, de îți strălucesc ochii? Ei bine acela e momentul pe care îl aștepți o viață (căsătoria, e a doua după!).
După ce am intrat în posesia cardului de fidelitate, de la serviciul clienți, am întrebat unde pot găsi materialele pe care pusesem ochii. Am fost îndrumat spre locul cu pricina, unde am fost surprins să constat de serviciile oferite de magazinul Diego.

În afară că mi s-a oferit o consiliere profesională, din partea celor de la vânzare, am fost invitat chiar și la o ceașcă de cafea, unde mi s-a propus și alte soluții pentru garsonieră. Am aflat că în cazul în care vreau să cumpăr traversă pentru hol, îmi pot asigura surfilarea la un preț promoțional de 3,99 lei/ml, pe când dacă ai fi cumpărat din alte magazine costul acestuia era diferit, prețul fiind de 7,49 lei/ml. Suficient cât să-mi ofere posibilitatea de a cumpăra una pentru garsonieră. Asta da afacere!

Totodata mi-a fost oferit să mi se taie la dimensiunea potrivită și transportul acestora la domiciliu. Nici nu era nevoie să întreb eu de aceste lucruri. Pe când la alții aveam probleme în a identifica, pe unde să mă duc, când îmi vine produsele, etc. 
Un alt punct sensibil a fost plata. Bine că nu am mers cu valiza cu bani. Era suficient că aveam card bancar și puteam să fac plata cu el. Ce ușurare!
Aveam materialele, deci back to work!
Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016!

Comentarii

Postări populare