Sunt o ștampilă! Povestea unei ștampile.



Mă numesc … ștampilă, sunt mică și pricăjită, dar nouă. Miros a cerneală și băiatul de la Colop m-a creat să fiu folosită tot timpul. Sunt cu ștaif și plină de personalitate. Mă mândresc cu ce fel de personalizare creez. Deși scrie pe mine „Sunt un copil! Purtați-vă cu grijă.”, am culoarea curcubeului. Ștampila mea are și o denumire.

2600 Green line. Ce frumos! Dar ce faci tu? Întrebă o ștampilă mică și asemenea unui șoricel.

Stamp Mouse 20 îi zice. Ei, când vin copii în vizită la locul de muncă, băiatul care m-a creat, ștampilează sute de tricouri ca să știe și părinții lor că nu sunt de hârtie și altfel să se poarte frumos cu ei. Ahh,… și stau cu orele întregi în mâna lui … și uneori transpir … alteori rămân fără cerneală și atunci să vezi câte culori sunt pe mine. Curcubeu, ce mai! Iar după ce mă umple de cerneală, să vezi ce mai ștampilez sute de cămăși pentru copii. Mhh, zice ștampila șoricel, știi ceva, ești cam mare pentru mine. Eu, așa micuț cum sunt, mă bag mereu prin buzunarele oamenilor. Pe mine scrie Avocat și pot să dau mereu lecții, gratuite sau nu cum să te porți cu o ștampilă. Pe mine de ce nu mă umple cine mă deține? Și se aude glasul cum răsună în camera cu ștampile. Și cum nimeni nu le bagă în seamă, dintr-o data se vede cum băiatul de la Colop se apropie spre un monitor de calculator. Ele două ciulindu-și ochii, ca de mărgele, se uitară cum apare din senin o pagina de net. Facebook! Aaa, știu eu, zice ștampila jucăușă, adică șoricelul. Cică ne face reclamă să nu ajungem în mâinile străine. Să nu ne vândă, spune ștampila curcubeu. Cum să ne vândă, că doar facem reclamă bună și vin copii la noi mereu? Și spunând așa, de pe un raft prăfuit, se aude vocea unei ștampile, veechiii și ștearsă pe care nici nu se mai vedea literele, de cât de uzată era: măi copii, bucurați-vă de viața asta cât mai puteți. Când veți ajunge să fiți uitați printr-un loc sau sertar, în care nici lumina nu mai intră, o să vă aduceți aminte că erați să fiți vândute, pe online la vreun copil sau adult care nici să vă umple de cerneală nu era în stare. Morala: Cumpărați de la Colop România cele mai năstrușnice jucării, pardon ștampile!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2016! 

Comentarii

Postări populare